Shop Mobile More Submit  Join Login
Pick up line 7 by BeaGifted Pick up line 7 by BeaGifted
Sadly, I get like this sometimes when I'm stricken with bordome and no one calls-- o.o;
Add a Comment:
 
:iconredmist81:
Redmist81 Featured By Owner Aug 16, 2012
gr8 demonstrations on stuff we all feel
Reply
:iconashleyjordan:
ashleyjordan Featured By Owner May 15, 2012  Hobbyist General Artist
Aww...I know how you feel :hug: Waiting is such a bore but once they finally do you can't let them know that you have ;)
Reply
:iconeisratte03:
Eisratte03 Featured By Owner Aug 24, 2011  Student General Artist
I must laugh so hard XD This is genious!
Reply
:iconcookiemonster2011:
cookiemonster2011 Featured By Owner Aug 7, 2011
sadly...this is soooooooo me lol
Reply
:icondrawjoydraw:
DrawJoyDraw Featured By Owner Apr 19, 2011  Student Traditional Artist
Oh my lord I absolutely adore this one! <3
Reply
:iconsofi9669:
Sofi9669 Featured By Owner Oct 24, 2010
hhhahaahha.,...!! just like girls do!
Reply
:iconi-eat-dogs:
i-eat-dogs Featured By Owner Oct 2, 2010   Digital Artist
same thing for me xD
Reply
:icon00hunny00:
00Hunny00 Featured By Owner Aug 21, 2010
lol this is funny, I like the way you drew this :) The colours are peaceful and the style is frendly (as in no sharp edges and stuff, everythings quite curvy) I love teh pose when she's laying on the ground XD
Reply
:iconourselfish:
ourselfish Featured By Owner Jun 25, 2010
:D
Reply
:iconsketcherjak:
sketcherjak Featured By Owner Apr 27, 2010
lmao!
Reply
:iconlakoneko:
lakoneko Featured By Owner Mar 15, 2010  Hobbyist General Artist
I am in this predicament right noooow XP
Reply
:iconriorae:
Riorae Featured By Owner Dec 9, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Hahaha! I've had a few of those times! In fact, i had one just the other day lmao!
Reply
:iconhazika:
hazika Featured By Owner Oct 2, 2009
Oh, wow! I love these poses!! The way you draw people is so nifty... It makes me wish I had some form of artistic ability so I could learn from you. :worship:
Reply
:iconjoava:
Joava Featured By Owner Sep 11, 2009  Hobbyist General Artist
I don't know what it is about this particular picture, but it's awesome. XD
Reply
:iconpyropanda:
PyroPanda Featured By Owner Sep 8, 2009
hah! oh my.. that's me too.. haha
Reply
:iconstormyhotwolf88:
StormyHotWolf88 Featured By Owner Sep 5, 2009  Professional Filmographer
lol very cute ^_^
Reply
:iconkuzunari:
Kuzunari Featured By Owner Aug 21, 2009
oh my gosh! hilarious ^_^ you are so right on man. love your style.
Reply
:iconmerillian:
Merillian Featured By Owner Aug 16, 2009
adorable ^^
Reply
:iconmorag-i:
Morag-I Featured By Owner Jul 12, 2009   General Artist
My friend :iconwha-a-t: and I can be like this too.

This made me laugh.
Reply
:iconraongku13:
Raongku13 Featured By Owner Jul 2, 2009   Writer
hahaha so true, so true
Reply
:iconarha-chan:
Arha-chan Featured By Owner Jun 18, 2009
This series are just so cute :heart:
Reply
:iconm406:
M406 Featured By Owner Jun 17, 2009
Haha, I have these moments on occasion too. :giggle:
Reply
:icongreg-m:
Greg-M Featured By Owner Jun 4, 2009  Hobbyist Traditional Artist
these are cute. i like the style on em.
Reply
:iconwhite-rain-angel:
White-Rain-Angel Featured By Owner May 30, 2009  Student
hehehe :D I get like that too ^^
I like the first picture best, it's really cute
Reply
:iconyuuko-dono:
Yuuko-dono Featured By Owner May 20, 2009  Hobbyist Digital Artist
hahahahahhahahaha i love the fourth one XD
Reply
:iconmerrick-mayfair:
Merrick-Mayfair Featured By Owner May 20, 2009  Hobbyist Traditional Artist
epic :giggle:
Reply
:icontaysk:
Taysk Featured By Owner May 20, 2009
hihi haha

Very funny!!
I feel like this sometimes...

This draw is just like you?
*.* Your hair is so cute in the drawing!!
--
Sorry my bad english. I'm brazilian...
Reply
:iconbeagifted:
BeaGifted Featured By Owner May 20, 2009  Professional Digital Artist
Lol yes, that's me alright. Outfit and all. I have very tiny dreadlocks in my hair so it looks like a curly poof from a distance :D
Reply
:icontaysk:
Taysk Featured By Owner May 20, 2009
You draw yourself very well! I mean, all your drawings are cool.

What is dreadlocks? You make your hair became curly?

Here, in Brazil, I see a lot of "dreads" that people meke in their hair.
Maybe it's the same thing...
If it's the same thing, I think it's very interesting!*.*


I have a curly hair, too.I was born with it. = ]
--
Sorry my bad english. I'm brazilian...
Reply
:iconbeagifted:
BeaGifted Featured By Owner May 20, 2009  Professional Digital Artist
Dreads are the same as dreadlocks. I have sister locks tho--a form of dreads but extremely small :D They look like braids. Thank you very much by the way!
Reply
:icontaysk:
Taysk Featured By Owner May 21, 2009
Cool!

I have a lot of classmates that have dreads, too.
But I've never saw one very small like yours! =}

--
Sorry my bad english. I'm brazilian...
Reply
:iconkatakana1:
Katakana1 Featured By Owner Mar 2, 2009
:clap: Funny :D
Reply
:iconfoggyknight:
FoggyKnight Featured By Owner Feb 22, 2009
I love the way your drawings look! The facial expressions are awesome!
Reply
:iconquarkenzyme:
quarkenzyme Featured By Owner Feb 4, 2009
hahahaha SUPERBLY portrayed emotions! :D
Reply
:iconskyetrinity:
SkyeTrinity Featured By Owner Feb 3, 2009  Hobbyist Artisan Crafter
My teen years re-visited... :o
Reply
:iconmadcomputerscientist:
madcomputerscientist Featured By Owner Feb 3, 2009  Professional Artist
This is so adorable and expressive!
Love it!
Reply
:iconmaidenofwar:
maidenofwar Featured By Owner Feb 3, 2009
heh, another common feeling ^ ^'
Reply
:iconpr0n4u:
pr0n4u Featured By Owner Jan 8, 2009
This is perfect! The expressions are priceless and the poses are beautifully drawn. Awesome job!
Reply
:iconhotretroguy:
HotRetroGuy Featured By Owner Dec 12, 2008


Haha!
omgoodness this is really funny :D
Reply
:iconkremlinxdusk:
KremlinxDusk Featured By Owner Oct 26, 2008  Hobbyist Writer
lmao it's so true [x
Reply
:icondonkorn:
doNkoRn Featured By Owner Oct 25, 2008
ahaha, this cracks me up..
love her facial expressions..
Reply
:iconromero-leo:
romero-leo Featured By Owner Oct 25, 2008  Professional Interface Designer
and why don't you call?
Reply
:iconbeagifted:
BeaGifted Featured By Owner Oct 26, 2008  Professional Digital Artist
Lol the point is to not "SEEM" needy by taking the grueling task of waiting ^_~
Reply
:iconbludrgn426:
BluDrgn426 Featured By Owner Oct 25, 2008  Professional Digital Artist
hahaha, that's just perfect!
Reply
:iconjheanell-e:
jheanell-e Featured By Owner Oct 25, 2008  Professional General Artist
Haha! I so sympathize!
Reply
:icondellinia:
Dellinia Featured By Owner Oct 25, 2008
ahhaahaha
i hate when that happens :x
Reply
:icongodsaidshutup:
GodSaidShutUp Featured By Owner Oct 25, 2008
That's how I honestly get with my boyfriend haha. Nothing makes you feel more frustrated and needy. :<
Reply
:iconsoo-me:
Soo-Me Featured By Owner Oct 25, 2008
hehehe><# very cute & TRUE;)
Reply
:iconaye-luv-dragons:
Aye-Luv-Dragons Featured By Owner Oct 25, 2008
LOL!!!!!!!
Reply
:icondreamhead2:
Dreamhead2 Featured By Owner Sep 8, 2008
I know how that feels like! I do I even bother owning a phone?
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 7, 2008
Image Size
457 KB
Resolution
1840×1088
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
14,538 (1 today)
Favourites
518 (who?)
Comments
53
Downloads
311

Camera Data

Make
HP
Model
HP ScanJet 3970
×